Úřední hodiny od 17. února

Na základě krizového opatření Vlády ČR dochází od středy 17. února k rozšíření úředních hodin Úřadu městské části Praha 16.

Pracoviště budou otevřena vždy v pondělí a ve středu od 8 do 12 hodin a od 13 do 18 hodin, v pátek od 8 do 12 hodin. Podatelna bude otevřena každý všední den.

Vzhledem k současnému nouzovému stavu v souvislosti s epidemií onemocnění covid-19 budou úterý a čtvrtky i nadále vyhrazeny pro potřeby krizového řízení. Například k registraci seniorů na očkování. Všechna pracoviště stále fungují v mimořádném režimu.

Úřední hodiny Úřadu městské části Praha 16 
 Pondělí8.00 - 12.00 hod.13.00 - 18.00 hod.
 Středa 8.00 - 12.00 hod.  13.00 - 18.00 hod. 
 Pátek 8.00 - 12.00 hod. 


Podatelna
Úřadu městské části Praha 16 
 Pondělí8.00 - 12.00 hod.13.00 - 18.00 hod.
 Úterý 8.00 - 12.00 hod.  12.30 - 14.00 hod. 
 Středa 8.00 - 12.00 hod.  13.00 - 18.00 hod. 
 Čtvrtek 8.00 - 12.00 hod. 12.30 - 14.00 hod.
 Pátek 8.00 - 12.00 hod. 12.30 - 14.00 hod. 

S ohledem na aktuální situaci žádáme občany, aby své záležitosti řešili přednostně bezkontaktní formou, ať už telefonicky, e-mailem, prostřednictvím datových schránek nebo prostřednictvím poštovních a dopravních služeb. 

Na Oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů (agenda cestovních pasů, občanských průkazů a hlášení trvalého pobytu) doporučujeme objednat se on-line.

Kontaktní údaje:


Zveřejněno: 16.02.2021 – Jana Hejrová, DiS.   |   Aktualizováno: 24.03.2021 – Jana Hejrová, DiS. ; Přečteno 923 x
Vytisknout